Search:

Start a new search
Add/Remove Filters (2 filters currently applied)

Results 1-35 of 35 (Search time: 1.167 seconds).
 |  Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
15-Dec-2020O Lado Negro da Liderança: A Liderança Tóxica - e os seus efeitos no comportamento e bem-estar dos colaboradoresCosta, Ana Filipe Fernandes damasterThesisopenAccess
231-Oct-2020Influências das Capacidades de Marketing no E-Commerce: Estudo Sobre o Desempenho de Mercado em Transações B2CMacedo, Maria Elisa Sousa demasterThesisopenAccess
33-Dec-2020Destination Brand Experience: Antecedentes e consequentes de uma experiência de marca no destinoLourenço, Carlos Eduardo NunesmasterThesisopenAccess
45-Dec-2020A Importância dos Digital Influencers nas Plataformas Instagram e YoutubeEsteves, Joana Bárbara FernandesmasterThesisopenAccess
526-Sep-2020As reviews como forma de eWOM e o seu papel na apreciação global dos hotéis: o caso da plataforma booking.comMartins, Ana Beatriz PereiramasterThesisopenAccess
62021Sustainability and Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Publications between 1997 and 2020 Using VOSviewer SoftwareCavalcante, William Quezado de F. ; Coelho, Arnaldo ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
722-Nov-2022The impact of corporate social responsibility on higher education institution: the students’ perceptionsCosta, Cláudia Márcia Lessa VieiradoctoralThesisopenAccess
831-Jul-2020Explore what factors can influence the product’s country of origin. Explore how country of origin influences consumer behavior and Porto wine brand. A conceptual model is proposed to clarify the COO and other variables relationships on Porto wine, representative factors: ethnocentrism, cosmopolitanism, affinity, attitude toward brand of wine, brand equity, willingness to buy, memorability, brand identification, brand affectZhou, XiaolimasterThesisopenAccess
914-Nov-2020Medindo o Encantamento: O Desenvolvimento de uma MétricaScarchetti, EduardomasterThesisopenAccess
1026-Sep-2020O impacto dos Owned e Earned Media no Brand Equity, Intenção de Compra e WOM, em destinos turísticosLopes, Diana Filipa FranciscomasterThesisopenAccess
1131-Jul-2020Experiência de viagem compartilhada e seus fatores de influênciaSHU, CHENmasterThesisopenAccess
125-Dec-2020Antecedents and Consequences that impact the quality of the wine tourism experience in the Region of DouroPinto, Ana Rita LopesmasterThesisopenAccess
1329-Sep-2020Antecedentes e Consequências da Experiência no Contexto dos HostelsGonçalves, Carolina NetomasterThesisopenAccess
146-Nov-2020A Study Exploring and Comparing Luxury Consumption Tendency between Chinese and Portuguese Consumers.Ma, HaozhemasterThesisopenAccess
1523-Jul-2020Antecedentes e Consequentes das Comunidades de Marca Desportivas: O Papel Moderador do Sucesso DesportivoAntunes, João Miguel PintomasterThesisopenAccess
163-Mar-2020The impact of the sustainable practices on the corporate performanceFontoura, Pedro Tiago GonçalvesdoctoralThesisopenAccess
1718-Feb-2020Os determinantes da Lealdade nos Serviços de Saúde, através da influência da Reputação: Comparação entre Hospitais Públicos e Hospitais Privados PortuguesesSerra, Ângela Cristina AlvesmasterThesisclosedAccess
1818-Feb-2020A gestão das alianças estratégicas no setor empresarial português: o papel mediador das capacidades dinâmicasCruz, Flavia Juliesse SoaresmasterThesisopenAccess
1910-Dec-2020A importância das redes sociais para a comunicação das empresas e marcasFetue, William PitarmamasterThesisopenAccess
2010-Dec-2020Os efeitos do personal branding e da personalidade na marca pessoal e a sua influência na satisfação com a vida, na satisfação profissional, na reputação e na empregabilidade percebida.Freire, Ana Lillian CordeiromasterThesisopenAccess
2114-Nov-2020Geração Born Digital – SMART BREAKMendes, João Nuno Serra Silva MatosmasterThesisopenAccess
2222-Dec-2020Modelling Attitude towards Consumption of Vegan ProductsMiguel, Isabel ; Coelho, Arnaldo Fernandes de Matos ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
2313-Jul-2021Análise das percepções e comportamento dos trabalhadores em função da responsabilidade social empresarial: um estudo com funcionários de back officeGaudêncio, Pedro Miguel DuartedoctoralThesisopenAccess
245-Dec-2020Antecedentes e consequentes do boca-a-boca eletrônico nas redes sociaisNunes, Stéphanie Diogo PereiramasterThesisopenAccess
252021International tourist’s perception of the destination image: a study applied to Luanda, AngolaVan-Dunem, Telma ; Coelho, Arnaldo ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
263-Dec-2020O BPM e o seu papel na Transformação DigitalReis, João André Gonçalves SilvamasterThesisembargoedAccess
2726-Sep-2020As perceções do Country Branding e o seu impacto no comportamento dos consumidores: O estudo comparativo sobre o Vinho do Porto no Brasil, na China e em PortugalBeirão, Gabriela Alexandra AmaromasterThesisopenAccess
2818-Dec-2020Efeitos Do Greenwashing e Do Desempenho Verde Nos ConsumidoresMarques, Ana Rita Poças PereiramasterThesisembargoedAccess
296-Nov-2020Exploring Eco Fashion and Ethical Fashion Consumption: Comparing consumers from Brazil, Portugal and ChinaSong, ShiqingmasterThesisopenAccess
3031-Oct-2020O processo de Internacionalização de uma PME portuguesa: O caso Almas Design.Silva, Mariana Bento Alves damasterThesisopenAccess
315-Jul-2022Happiness and Education: exploring people's perceptions in search of happiness in life and in the higher education environmentConceição, Elvisnei CamargodoctoralThesisopenAccess
322023The impact of green entrepreneurial orientation on sustainability performance through the effects of green product and process innovation: The moderating role of ambidexterityCoelho, Arnaldo Fernandes Matos ; Ferreira, Jorge; Proença, Catarina articleembargoedAccess
335-May-2021INTERNATIONAL TOURIST’S PERCEPTION OF THE DESTINATION IMAGE: A STUDY APPLIED TO LUANDA, ANGOLAVan-Dúnem, Telma Vanádia Manuel ; Coelho, Arnaldo Fernandes Matos ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
346-Jun-2020The impact of Supply Chain Leadership and Followership on CSR: An empirical study about a Portuguese energy supplierFontoura, Pedro Tiago Gonçalves ; Coelho, Arnaldo Fernandes Matos articleopenAccess
352023Ethical Leadership in LTC: From Caregivers' Customer Orientation to Senior's Satisfaction and Well-BeingEtges, Miriam; Coelho, Arnaldo articleopenAccess
Results 1-35 of 35 (Search time: 1.167 seconds).

 

  • previous
  • 1
  • next