Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/28868
Title: O Fim da Torre de Babel? A Linguagem de Mercado da Sociedade de Consumo na Era da Comunicação
Authors: Pereira, Alexandre Libório Dias 
Keywords: Comunicação; Linguagem; Mercado; Cibernética
Issue Date: 2005
Publisher: AAC
metadata.degois.publication.title: Via Latina – Ad Libitum
metadata.degois.publication.volume: 2
Abstract: Vivemos na chamada Era da Comunicação. O progresso científico-tecnológico transformou este nosso Mundo numa pequena Aldeia Global. Quem edita a linguagem que hoje nos comanda e por que meios é processada? que tipo de linguagem nos é ditada?
URI: https://hdl.handle.net/10316/28868
Rights: openAccess
Appears in Collections:FDUC- Vários

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s) 50

489
checked on Nov 5, 2024

Download(s) 50

512
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.