Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10316/28868
Title: O Fim da Torre de Babel? A Linguagem de Mercado da Sociedade de Consumo na Era da Comunicação
Authors: Pereira, Alexandre Libório Dias 
Keywords: Comunicação; Linguagem; Mercado; Cibernética
Issue Date: 2005
Publisher: AAC
Keywords: Comunicação; Linguagem; Mercado; Cibernética
Issue Date: 2005
Publisher: AAC
Abstract: Vivemos na chamada Era da Comunicação. O progresso científico-tecnológico transformou este nosso Mundo numa pequena Aldeia Global. Quem edita a linguagem que hoje nos comanda e por que meios é processada? que tipo de linguagem nos é ditada?
URI: http://hdl.handle.net/10316/28868
Rights: openAccess
Appears in Collections:FDUC- Vários

Files in This Item:
File Description SizeFormat
A LINGUAGEM DE MERCADO DA SOCIEDADE DE CONSUMO NA ERA DA COMUNICAÇÃO.pdf85.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

221
checked on Aug 20, 2019

Download(s) 50

270
checked on Aug 20, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.