Search:

Start a new search
Add/Remove Filters (3 filters currently applied)

Results 1-9 of 9 (Search time: 0.281 seconds).
 |  Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
19-Apr-2018Antecedents and Outcomes of Brand Love: Utilitarian and Symbolic Brand QualitiesBairrada, Cristela Maia ; Coelho, Filipe ; Coelho, Arnaldo articleopenAccess
26-Feb-2019Atitude do consumidor perante produtos verdes: antecedentes e consequentes.Branco, Helena Vidal masterThesisopenAccess
33-Sep-2018Antecedentes e consequentes da lealdade online em sites de alojamento: um estudo comparativo do comportamento do consumidor português e brasileiroAguiar, Pâmela Mossmann de masterThesisopenAccess
419-Jul-2019The Influence of Personal Factors, Interpersonal Factors, and Conspicuous Consumption on Consumers’ Purchase Intentions on Luxury Brand.Wang, XuhengmasterThesisopenAccess
531-Oct-2019Functional brand qualities and perceived value: The mediating role of brand experience and brand personalityCoelho, Filipe Jorge Fernandes ; Bairrada, Cristela Maia ; Coelho, Arnaldo Fernandes de Matos articleembargoedAccess
610-Sep-2015Um estudo sobre os antecedentes e os impactos das Comunidades de MarcaPeres, Filipa Antunes masterThesisopenAccess
710-Sep-2015O impacto dos sentidos na atitude face à marca : o estudo ao grupo InditexPereira, Marisa Costa masterThesisopenAccess
88-Jan-2016Determinantes e consequências do amor pela marca: um estudo empíricoBairrada, Cristela Maia doctoralThesisopenAccess
930-Sep-2015O impacto da experiência nas atitudes e comportamentos face à marcaGóis, Filipa LealmasterThesisopenAccess