Search:

Start a new search
Add/Remove Filters (2 filters currently applied)

Results 1-13 of 13 (Search time: 0.623 seconds).
 |  Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
19-Apr-2018Antecedents and Outcomes of Brand Love: Utilitarian and Symbolic Brand QualitiesBairrada, Cristela Maia ; Coelho, Filipe ; Coelho, Arnaldo articleopenAccess
22021Sustainability and Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Publications between 1997 and 2020 Using VOSviewer SoftwareCavalcante, William Quezado de F. ; Coelho, Arnaldo ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
36-Feb-2019Atitude do consumidor perante produtos verdes: antecedentes e consequentes.Branco, Helena Vidal masterThesisopenAccess
43-Sep-2018Antecedentes e consequentes da lealdade online em sites de alojamento: um estudo comparativo do comportamento do consumidor português e brasileiroAguiar, Pâmela Mossmann de masterThesisopenAccess
519-Jul-2019The Influence of Personal Factors, Interpersonal Factors, and Conspicuous Consumption on Consumers’ Purchase Intentions on Luxury Brand.Wang, XuhengmasterThesisopenAccess
631-Oct-2019Functional brand qualities and perceived value: The mediating role of brand experience and brand personalityCoelho, Filipe Jorge Fernandes ; Bairrada, Cristela Maia ; Coelho, Arnaldo Fernandes de Matos articleembargoedAccess
722-Dec-2020Modelling Attitude towards Consumption of Vegan ProductsMiguel, Isabel ; Coelho, Arnaldo Fernandes de Matos ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
810-Sep-2015Um estudo sobre os antecedentes e os impactos das Comunidades de MarcaPeres, Filipa Antunes masterThesisopenAccess
910-Sep-2015O impacto dos sentidos na atitude face à marca : o estudo ao grupo InditexPereira, Marisa Costa masterThesisopenAccess
102021International tourist’s perception of the destination image: a study applied to Luanda, AngolaVan-Dunem, Telma ; Coelho, Arnaldo ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
118-Jan-2016Determinantes e consequências do amor pela marca: um estudo empíricoBairrada, Cristela Maia doctoralThesisopenAccess
1230-Sep-2015O impacto da experiência nas atitudes e comportamentos face à marcaGóis, Filipa LealmasterThesisopenAccess
135-May-2021INTERNATIONAL TOURIST’S PERCEPTION OF THE DESTINATION IMAGE: A STUDY APPLIED TO LUANDA, ANGOLAVan-Dúnem, Telma Vanádia Manuel ; Coelho, Arnaldo Fernandes Matos ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
Results 1-13 of 13 (Search time: 0.623 seconds).

 

  • previous
  • 1
  • next