Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/34828
Title: A qualidade de serviço: um estudo sobre a satisfação do cliente do Intermarché de Cantanhede
Authors: Margato, Kelly Christine Antunes 
Orientador: Santos, Maria do Céu Colaço
Keywords: Qualidade; Qualidade de serviço
Issue Date: 11-Apr-2014
Serial title, monograph or event: A qualidade de serviço: um estudo sobre a satisfação do cliente do Intermarché de Cantanhede
Place of publication or event: Coimbra
Description: Relatório de estágio do Mestrado em Administração Pública Empresarial, apresentado à Faculdade de Direito da Universidade de Coimbra
URI: https://hdl.handle.net/10316/34828
Rights: openAccess
Appears in Collections:FDUC- Teses de Mestrado
UC - Dissertações de Mestrado

Show full item record

Page view(s)

347
checked on Jul 23, 2024

Download(s) 5

10,132
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.