Search: Faculdade de Economia

Start a new search
Add/Remove Filters (2 filters currently applied)

Results 1-7 of 7 (Search time: 0.152 seconds).
 |  Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
116-Nov-2009Antecedentes e consequências da orientação para o cliente entre empregados de contato : uma investigação na indústria brasileira de hóteisPontes, Pedro Augusto Lopes doctoralThesisopenAccess
22008A model of the antecedents of multiple channel usageCoelho, Filipe ; Easingwood, Chris articleopenAccess
31-Sep-2008Market orientation and new-to-the-world products: Exploring the moderating effects of innovativeness, competitive strength, and environmental forcesAugusto, Mário ; Coelho, Filipe articleopenAccess
45-Nov-2009Plano de marketing : Ceres-Cerâmicas Reunidas, SALemos, Ana Sofia Simões masterThesisopenAccess
513-Nov-2009Plano de marketing : HiperClima : Central de Distribuição Térmica de Portugal, SA : relatório de estágio curricularRosa, Sara Alexandra Rodrigues masterThesisopenAccess
611-Dec-2009A influência da variáveis pessoais na decisão de alocação de activosRodrigues, Sílvia Cristina Fernandes masterThesisopenAccess
728-Jul-2009Valores pessoais e a qualidade dos serviços : um estudo com utentes do serviço de urgência hospitalarDuarte, Carla Mónica Trindade masterThesisopenAccess