Loading... 2 0 20 0 false
 
Credit Name
Dias-Trindade, Sara
 
Name
Dias-Trindade, Sara
 
Variants
Trindade, Sara Dias
Trindade, S. D.
Trindade, S.
Trindade, Sara Marisa da Graça Dias do Carmo
 
 
 
Ciência ID
 
Scopus Author ID
 
Researcher ID
 
Status
UC Researcher
Loading... 3 0 20 0 false

Publications
(All)

Refined By:
Date Issued:  [2020 TO 2022]
Date Issued:  2022

Results 1-14 of 14 (Search time: 0.032 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
129-Nov-2022Analysis of the Impact of Communication Campaigns under the Project "Syphilis No": A National Tool for Inducing and Promoting HealthPaiva, Jordana Crislayne de Lima; Dias-Trindade, Sara ; Gonzalez, Mario Orestes Aguirre; Barros, Daniele Montenegro da Silva; Cardoso, Pablo Holanda; Bezerra, Pedro Henrique Castro; Lima, Thaisa Gois Farias de Moura Santos; Lacerda, Juciano de Sousa; Muneiro, Lilian Carla; Cunha-Oliveira, Aliete ; Camarneiro, Ana Paula ; Barbalho, Ingridy Marina Pierre; Valentim, Ricardo Alexsandro de MedeirosarticleopenAccess
22022Avaliação formativa em contexto digital com tecnologias digitais interativasCorrêa, Ygor; Mignoni de Oliveira, Raquel; Dias-Trindade, Sara articleopenAccess
32022Competências digitais: perspectivas para inov@r os espaços de aprendizagemDias-Trindade, Sara ; Ota, Marcos Andrei; Gomes, Edgar da SilvabookPartopenAccess
418-Feb-2022O documento escrito como recurso pedagógico no ensino-aprendizagem de História: Um estudo com alunos do 8º AnoPereira, Gerson Micael dos SantosmasterThesisopenAccess
5Apr-2022New perspectives in the initial training of Geography and History teachers: The Teaching LaboratoryCastro, Fátima Velez de; Ribeiro, Ana Isabel ; Trindade, Sara Dias ; Barreira, Sara; Oliveira, MargaridabookPartopenAccess
612-Jul-2022As potencialidades do documento iconográfico no ensino de HistóriaLopes, Ana Daniela MaiamasterThesisopenAccess
72022Relação entre formação docente e tecnologias digitaisDias-Trindade, Sara ; Ferreira, António Gomes articleopenAccess
825-Oct-2022A Sala de Aula Invertida – Contributos para a Autoaprendizagem e Construção de Conhecimento em História e Cultura das ArtesEsperança, Sandra Cristina Coelho Velosa FernandesmasterThesisopenAccess
92022Self-Assessment of Digital Competence for Educators: a Brazilian Study with University ProfessorsSanto, Eniel do Espírito; Dias-Trindade, Sara ; Reis, Rafaela Santos dosarticleopenAccess
102022A text as unique as a fingerprint: Text analysis and authorship recognition in a Virtual Learning Environment of the Unified Health System in BrazilRocha, Marcella Andrade da; Morais, Philippi Sedir Grilo de; Barros, Daniele Montenegro da Silva; Santos, João Paulo Queiroz dos; Dias-Trindade, Sara ; Valentim, Ricardo Alexsandro de MedeirosarticleopenAccess
112022The relevancy of massive health education in the Brazilian prison system: The course "health care for people deprived of freedom" and its impactsValentim, Janaína L R S; Dias-Trindade, Sara ; Oliveira, Eloiza S G; Moreira, José A M; Fernandes, Felipe; Romão, Manoel H; Morais, Philippi S G; Caitano, Alexandre R; Dias, Aline P; Oliveira, Carlos A P; Coutinho, Karilany D; Ceccim, Ricardo B; Valentim, Ricardo A MarticleopenAccess
122022University Teachers’ Digital Competence: A Case Study from PortugalDias-Trindade, Sara ; Albuquerque, CristinaarticleopenAccess
13Dec-2022A utilização de memes na aula de História: contributos para a construção de uma estratégia de aprendizagemRodrigues, Fábio; Dias-Trindade, Sara ; Ribeiro, Ana Isabel bookPartembargoedAccess
1421-Jul-2022As visitas de estudo virtuais na disciplina de História no Ensino SecundárioChá-Chá, João Francisco Clemente VieiramasterThesisopenAccess