Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/10316/95127
Título: Do brand relationships on social media motivate young consumers’ value co-creation and willingness to pay? The role of brand love
Autor: Wallace, Elaine
Torres, Pedro 
Augusto, Mário 
Stefuryn, Maryana 
Palavras-chave: Brand love, Online Brand Engagement, Brand Trust, Online Consumer Brand Identification, Intention to Co-Create Value, Willingness to Pay a Premium Price.
Data: 15-Jun-2020
Projeto: FCT – Fundação para a Ciência e a Tecnologia, I.P., Project UIDB/05037/2020 
Título da revista, periódico, livro ou evento: Journal of Product & Brand Management
Local de edição ou do evento: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JPBM-06-2020-2937/full/html
URI: https://hdl.handle.net/10316/95127
ISSN: 1061-0421
DOI: 10.1108/JPBM-06-2020-2937
Direitos: openAccess
Aparece nas coleções:I&D CeBER - Artigos em Revistas Internacionais

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