Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/10316/36645
Título: In Response to a Call: Evoking a Keynote
Autor: Neilson, Alison L. 
São Marcos, Rita 
Palavras-chave: Arts-based inquiry; Decolonizing the academy; Methods of inquiry; Pedagogy; Video; Performance technologies
Data: 2016
Editora: SAGE
Título da revista, periódico, livro ou evento: Cultural Studies - Critical Methodologies
Resumo: This is an escape from individualism, competition, and transmissive education practices which are the norms within higher education conferences of the neoliberal university. It is built from the script of a video abstract submitted to a call for keynote presenters for an international congress. Using tricksters and poetic presentations, we offer an open work inviting readers to have fun and make meaning from our provocative attempts.
URI: https://hdl.handle.net/10316/36645
ISSN: 1532-7086
1552-356X
DOI: 10.1177/1532708616673656
10.1177/1532708616673656
Direitos: openAccess
Aparece nas coleções:I&D CES - Artigos em Revistas Internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato
In Response to a Call_Evoking a Keynote.pdf277.64 kBAdobe PDFVer/Abrir
Mostrar registo em formato completo

Visualizações de página 10

1.008
Visto em 23/abr/2024

Downloads 50

367
Visto em 23/abr/2024

Google ScholarTM

Verificar

Altmetric

Altmetric


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.