Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/10316/36645
Título: | In Response to a Call: Evoking a Keynote | Autor: | Neilson, Alison L. São Marcos, Rita |
Palavras-chave: | Arts-based inquiry; Decolonizing the academy; Methods of inquiry; Pedagogy; Video; Performance technologies | Data: | 2016 | Editora: | SAGE | Título da revista, periódico, livro ou evento: | Cultural Studies - Critical Methodologies | Resumo: | This is an escape from individualism, competition, and transmissive education practices which are the norms within higher education conferences of the neoliberal university. It is built from the script of a video abstract submitted to a call for keynote presenters for an international congress. Using tricksters and poetic presentations, we offer an open work inviting readers to have fun and make meaning from our provocative attempts. | URI: | https://hdl.handle.net/10316/36645 | ISSN: | 1532-7086 1552-356X |
DOI: | 10.1177/1532708616673656 10.1177/1532708616673656 |
Direitos: | openAccess |
Aparece nas coleções: | I&D CES - Artigos em Revistas Internacionais |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
In Response to a Call_Evoking a Keynote.pdf | 277.64 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Visualizações de página 10
1.044
Visto em 5/nov/2024
Downloads 50
396
Visto em 5/nov/2024
Google ScholarTM
Verificar
Altmetric
Altmetric
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.