Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10316/21234
Title: | “Does younger really equal better?”. Avaliação de estratégias de aprendizagem de vocabulário em inglês como LE no ensino básico | Authors: | Lourenço, Mónica Sofia Marques | Orientador: | Martins, Cristina Keating, Maria Clara |
Keywords: | Inglês LE; Ensino Básico; Vocabulário; Memória | Issue Date: | 23-Nov-2012 | Place of publication or event: | Coimbra | URI: | https://hdl.handle.net/10316/21234 | Rights: | openAccess |
Appears in Collections: | UC - Dissertações de Mestrado FLUC Secção de Estudos Anglo-Americanos - Teses de Mestrado |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lourenco, Monica (2006) Does younger really equal better.pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.