Loading... 2 0 5 0 false
 
Credit Name
Torres, Pedro
 
Full Name
Torres, Pedro Marcelo Amado Garcia da Rocha
 
 
Email
pedro.torres@uc.pt
 
 
Scopus Author ID
 
Loading... 3 0 5 0 false
Status
UC Researcher
 

Publications

Results 1-44 of 44 (Search time: 0.152 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
17-Mar-2012Análise e avaliação de projectos de investimento : um caso de estudo aplicado a indústria hoteleiraOliveira, Patrícia da Conceição Silva masterThesisopenAccess
230-Sep-2019Antecedentes das intenções de churn no setor das telecomunicações fixas em PortugalCorreia, Édi Gonçalo Coutinho da SilvamasterThesisopenAccess
322-Sep-2018Antecedentes do brand love nas redes sociais.Stefuryn, Maryana masterThesisopenAccess
422-Feb-2019Antecedents and outcomes of attitude towards digital influencer endorsement: an exploratory studyMatos, Marta Sofia Salgado de masterThesisopenAccess
52-Nov-2021Applying real options to port infrastructure expansion: the case of a Brazilian portGodinho, Pedro Manuel Cortesão ; Félix Souza, João Carlos; Torres, Pedro Marcelo Amado Garcia da Rocha workingPaperopenAccess
628-Jul-2021Attention to social issues and CEO duality as enablers of resilience to exogenous shocks in the tourism industryTorres, Pedro ; Augusto, Mário António Gomes articleembargoedAccess
710-Oct-2013Avaliação do impacto do programa formação PMEFigueiredo, Ana Rita Simões masterThesisopenAccess
8Sep-2019Building customers’ resilience to negative information in the airline industryAugusto, Mário; Godinho, Pedro ; Torres, Pedro articleembargoedAccess
9Aug-2019Building resilience to negative information and increasing purchase intentions in a digital environmentTorres, Pedro ; Augusto, MárioarticleembargoedAccess
1022-Sep-2020Classificação de Património Mundial da UNESCO como ferramenta de Marketing TerritorialPlácido, Cátia RentemasterThesisopenAccess
1127-Feb-2015Como tornar os procedimentos conhecidos por quem tem que os aplicarCosta, Daniel Homem Ferreira Marques da masterThesisopenAccess
1229-Sep-2015Comunicação direta mobile : um caso de estudo numa empresa de retalhoCunha, Sara Margarida Moreira da masterThesisembargoedAccess
1315-Jul-2016Design thinking : desenvolvimento de uma App no retalho alimentarCordeiro, Patrícia Raquel Jacob masterThesisopenAccess
1424-Aug-2020Digitalisation, social entrepreneurship and national well-beingTorres, Pedro Marcelo Amado Garcia da Rocha ; Augusto, Mário António Gomes articleembargoedAccess
1515-Jun-2020Do brand relationships on social media motivate young consumers’ value co-creation and willingness to pay? The role of brand loveWallace, Elaine; Torres, Pedro ; Augusto, Mário ; Stefuryn, Maryana articleopenAccess
1630-Sep-2019O efeito das redes sociais das câmaras municipais na criação de confiança no cidadão.Rodrigues, Tatiana Filipa Paiva ValdáguamasterThesisopenAccess
1726-Sep-2013Estratégia de marketing digital : o caso do serviço Ez-Desk da Ez-TeamVaz, Nadine Sofia Rodrigues masterThesisopenAccess
1826-Nov-2020Estratégias de Crescimento para as Organizações - Uma proposta para o Grupo YourRibeiro, Francisco José ParedesmasterThesisopenAccess
1931-May-2012Estratégias de E-Commerce e o seu Impacto na Performance Empresarial: uma Abordagem pelo Processo de Criação de ValorTorres, Pedro Marcelo Amado Garcia da Rocha doctoralThesisopenAccess
2024-Sep-2019From Coopetition to Collusion: The Challenge of Hub and Spoke CartelsCardoso, Daniela MotamasterThesisopenAccess
2119-Sep-2018Global Sourcing: Fonte de Vantagem Competitiva face à GlobalizaçãoCarecho, André Filipe Monteiro masterThesisopenAccess
2224-Feb-2017O impacto da confiança e das online reviews na intenção de compra do consumidorTorres, Joana dos Santos masterThesisopenAccess
2329-Sep-2016O impacto do word-of-mouth eletrónico na lealdade à marcaPereira, Alexandre Miguel Gamelas masterThesisopenAccess
2426-Nov-2020A IMPLEMENTAÇÃO DO BALANCED SCORECARD NUMA UNIDADE DE NEGÓCIO – O CASO INOVA+Vaz, Carlota Sofia SilvamasterThesisembargoedAccess
2529-Sep-2016A importância do marketing digital nas Organizações Não-Governamentais : o caso APAVTomé, Ricardo André Ramos masterThesisopenAccess
2620-Oct-2020A influência da Gamification na relação dos consumidores com a marcaNeves, Cristiana Margarida da SilvamasterThesisopenAccess
2730-Sep-2019A Influência do design e do merchandise na lealdade do consumidor à lojaSilva, Ana Rita Caldeira damasterThesisopenAccess
2818-Sep-2015A inovação e o sistema de incentivos para a prosperidade das organizações e dos paísesRegadas, Ana Sofia Caceiro masterThesisopenAccess
2927-May-2020Levels of necessity of entrepreneurial ecosystems elementsTorres, Pedro ; Godinho, Pedro Manuel Cortesão articleopenAccess
3018-Oct-2013Motivação e satisfação dos colaboradores : o caso do Grupo SomitelBarracho, Liliana Patrícia Pereira masterThesisopenAccess
3128-Nov-2019Opportunity entrepreneurship, oil rents and control of corruptionTorres, Pedro ; Godinho, Pedro articleopenAccess
327-Jul-2021Outcomes for self-expressive brands followed on social media: Identifying different paths for inner self-expressive and social self-expressive brandsWallace, Elaine; Torres, Pedro ; Augusto, Mário ; Stefuryn, Maryana articleopenAccess
3318-Sep-2014Património da humanidade e indústrias criativas : o caso da Associação RUASEsteves, Patrícia João Gomes masterThesisopenAccess
3415-Sep-2015Plano de marketing digital para uma marca diversificadaAbrantes, Natacha Fonseca masterThesisopenAccess
3512-Jul-2018Plano de Negócios: cerveja artesanal BrumaMateus, Carlos Miguel Fernandes masterThesisembargoedAccess
36Oct-2017Predicting high consumer-brand identification and high repurchase: Necessary and sufficient conditionsTorres, Pedro ; Augusto, Mário ; Godinho, Pedro articleembargoedAccess
3715-Jul-2020O Procurement e a Seleção de Fornecedores : Desenvolvimento de um Modelo de ProcurementFerreira, Mariana Miranda de Jesus RodriguesmasterThesisembargoedAccess
3810-Oct-2013Qualidade organizacional nas USF : candidatura ao modelo organizacional B na USF CelaSaúdeProença, Vanessa Sofia Hipólito masterThesisopenAccess
3913-Jul-2018O que leva os utilizadores das redes sociais a partilhar e a publicar? - Um estudo comparativo: Facebook e InstagramRoldão, Marta Alexandra Sousa masterThesisopenAccess
4017-Sep-2014As redes sociais como ferramenta de marketing : o caso do youbeQCarvalho, Débora Joana Quaresma de masterThesisopenAccess
4129-Sep-2016Self-publishing como escolha ativa : como o marketing de ebooks é desenvolvido nesse cenárioAlmeida, Mariana Rodrigues Montenegro de masterThesisopenAccess
4226-Nov-2020Tecnologias Digitais na DiplomaciaFerreira, Ricardo Jorge FonsecamasterThesisopenAccess
4311-Dec-2019The influence of city reputation on T-KIBS concentrationTorres, Pedro ; Godinho, Pedro articleembargoedAccess
4421-Oct-2019Understanding complementarities among different forms of innovationTorres, Pedro ; Augusto, Mário articleopenAccess