Browsing by Author Torres, Pedro


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Results 35 to 46 of 46 previous 
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
18-Sep-2014Património da humanidade e indústrias criativas : o caso da Associação RUASEsteves, Patrícia João Gomes masterThesisopenAccess
15-Sep-2015Plano de marketing digital para uma marca diversificadaAbrantes, Natacha Fonseca masterThesisopenAccess
12-Jul-2018Plano de Negócios: cerveja artesanal BrumaMateus, Carlos Miguel Fernandes masterThesisembargoedAccess
Oct-2017Predicting high consumer-brand identification and high repurchase: Necessary and sufficient conditionsTorres, Pedro ; Augusto, Mário ; Godinho, Pedro articleembargoedAccess
15-Jul-2020O Procurement e a Seleção de Fornecedores : Desenvolvimento de um Modelo de ProcurementFerreira, Mariana Miranda de Jesus RodriguesmasterThesisembargoedAccess
10-Oct-2013Qualidade organizacional nas USF : candidatura ao modelo organizacional B na USF CelaSaúdeProença, Vanessa Sofia Hipólito masterThesisopenAccess
13-Jul-2018O que leva os utilizadores das redes sociais a partilhar e a publicar? - Um estudo comparativo: Facebook e InstagramRoldão, Marta Alexandra Sousa masterThesisopenAccess
17-Sep-2014As redes sociais como ferramenta de marketing : o caso do youbeQCarvalho, Débora Joana Quaresma de masterThesisopenAccess
29-Sep-2016Self-publishing como escolha ativa : como o marketing de ebooks é desenvolvido nesse cenárioAlmeida, Mariana Rodrigues Montenegro de masterThesisopenAccess
26-Nov-2020Tecnologias Digitais na DiplomaciaFerreira, Ricardo Jorge FonsecamasterThesisopenAccess
11-Dec-2019The influence of city reputation on T-KIBS concentrationTorres, Pedro ; Godinho, Pedro articleembargoedAccess
21-Oct-2019Understanding complementarities among different forms of innovationTorres, Pedro ; Augusto, Mário articleopenAccess