Browsing by Author Coelho, Arnaldo


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Results 217 to 236 of 246 previous   next
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
18-Sep-2019As Questões da Abordagem Omnicanal no Alojamento Local: O caso da Host WiseAraújo, André DiasmasterThesisopenAccess
4-Oct-2013A relação com a marca no mercado infantil : um estudo com crianças do ensino básicoRocha, Diana Luisa Marques masterThesisopenAccess
22-Dec-2011A relação entre o marketing internacional e o designOliveira, Sérgio Tiago Simões masterThesisopenAccess
19-Sep-2018As relações inter e intra líderes e colaboradores: um estudo sobre a performance individual e o bem-estar dos colaboradores do contact center da PT SalesFazenda, Guilherme Faria masterThesisopenAccess
30-Sep-2011Relatório de estágio : modelos de negócio para InternetLourenço, Susana Catarina de Oliveira. masterThesisopenAccess
30-Nov-2015Reputação Corporativa: Antecedentes e Impactos no Desempenho sob a Ótica dos StakeholdersAlmeida, Maria da Graça Marques Casimiro doctoralThesisembargoedAccess
17-Jul-2019A responsabilidade social e cultura organizacional: impactos nas atitudes e comportamentos dos trabalhadoresJordão, Clara QuintasmasterThesisopenAccess
18-Jul-2013Responsabilidade socioambiental como fator de competitividade : estudo de caso em uma empresa do setor sucroalcooleiro no BrasilGonçalves, Cristiane Gomes. masterThesisopenAccess
7-Jul-2017The Return of the Investment of the Digital Channels in Pharmaceutical IndustryFecha, Pedro Miguel Silva masterThesisopenAccess
26-Sep-2020As reviews como forma de eWOM e o seu papel na apreciação global dos hotéis: o caso da plataforma booking.comMartins, Ana Beatriz PereiramasterThesisopenAccess
2002Rumo a um marketing contratual?Coelho, Arnaldo ; Almeida, Filipe articleopenAccess
1-Oct-2014Serviços farmacêuticos : um estudo sobre a satisfação globalDuarte, Paulo Sérgio e Silva masterThesisopenAccess
13-Sep-2013Shoper marketing na atmosfera do ponto de vendaOliveira, Adalberto Ribeiro masterThesisopenAccess
11-Oct-2011Social brand equityAlmeida, Igor Pereira de masterThesisopenAccess
9-Mar-2018Spirituality at work: Conceptualization, measurement and impacts. An investigation with Portuguese workersGonçalves, Maria Joel Lopes doctoralThesisembargoedAccess
13-Jul-2011Strong brands : how brand strategy and brand communication contribute to build brand equity : the case of navigatorBaeva, Daniela Yasenova masterThesisopenAccess
6-Nov-2020A Study Exploring and Comparing Luxury Consumption Tendency between Chinese and Portuguese Consumers.Ma, HaozhemasterThesisopenAccess
13-Jul-2018"Subscribe to my channel": The Impact of Digital Influencers on Attitude Towards Brand, Brand Attachement and Purchase IntentionSoares, Priscila Rodrigues Tarlé masterThesisopenAccess
2021Sustainability and Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Publications between 1997 and 2020 Using VOSviewer SoftwareCavalcante, William Quezado de F. ; Coelho, Arnaldo ; Bairrada, Cristela Maia articleopenAccess
30-Sep-2015The determinantes of attitudes towards luxury : moderated by saving and luxuryCerqueira, Cristina Cristino masterThesisopenAccess