Browsing by Author Coelho, Arnaldo


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Results 104 to 123 of 246 previous   next
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
30-Sep-2017Um estudo das Brand Communities num contexto de Marketing PolíticoAzevedo, João Rei Ferreira Malvar masterThesisopenAccess
18-Sep-2013O estudo do comportamento do consumidor de bens de luxo : os determinantes da atitude face ao luxoSouza, Anne Tess Guimarães Araújo de masterThesisembargoedAccess
10-Sep-2015Um estudo sobre os antecedentes e os impactos das Comunidades de MarcaPeres, Filipa Antunes masterThesisopenAccess
2023Ethical Leadership in LTC: From Caregivers' Customer Orientation to Senior's Satisfaction and Well-BeingEtges, Miriam; Coelho, Arnaldo articleopenAccess
11-Nov-2011Experience marketing : aumentar as vendas proprocionando experiências aos clientes : Caso : VEFAFigueira, Bárbara Gabriela de Castro. masterThesisopenAccess
17-Dec-2010Experience marketing : desenvolver relações assentes em experiências e emoções : caso : super bock super rockCarvalheiro, Andreia Cristina Matias. masterThesisopenAccess
31-Jul-2020Experiência de viagem compartilhada e seus fatores de influênciaSHU, CHENmasterThesisopenAccess
31-Jul-2020Explore what factors can influence the product’s country of origin. Explore how country of origin influences consumer behavior and Porto wine brand. A conceptual model is proposed to clarify the COO and other variables relationships on Porto wine, representative factors: ethnocentrism, cosmopolitanism, affinity, attitude toward brand of wine, brand equity, willingness to buy, memorability, brand identification, brand affectZhou, XiaolimasterThesisopenAccess
6-Nov-2020Exploring Eco Fashion and Ethical Fashion Consumption: Comparing consumers from Brazil, Portugal and ChinaSong, ShiqingmasterThesisopenAccess
22-Sep-2018Fatores de Influência na Intenção de Compra de Produtos Veganos: Estudo Comparativo do Comportamento do Consumidor Português e BrasileiroNeves, Luís Fernando Diniz masterThesisopenAccess
14-Sep-2017Fatores determinantes da intenção de compra e da lealdade à marca: o caso do mercado automóvelSantos, Ana Margarida Reis de Oliveira masterThesisopenAccess
16-Oct-2013Fatores determinantes na performance de exportação da indústria portuguesa de calçadoMaias, Hélder Manuel Cruz masterThesisopenAccess
19-Sep-2018Os fatores relevantes do sucesso individual de mulheres empreendedoras do estado de Minas Gerais – Brasil.Abrahão, Barbara Resende masterThesisopenAccess
28-Sep-2018Filosofia Lean e metodologia 5S. Os seus efeitos quando aplicados à produção.Rigueiro, Nuno Miguel Lopes masterThesisclosedAccess
31-Oct-2019Functional brand qualities and perceived value: The mediating role of brand experience and brand personalityCoelho, Filipe Jorge Fernandes ; Bairrada, Cristela Maia ; Coelho, Arnaldo Fernandes de Matos articleembargoedAccess
14-Nov-2020Geração Born Digital – SMART BREAKMendes, João Nuno Serra Silva MatosmasterThesisopenAccess
18-Feb-2020A gestão das alianças estratégicas no setor empresarial português: o papel mediador das capacidades dinâmicasCruz, Flavia Juliesse SoaresmasterThesisopenAccess
28-Jul-2009Gestão de desempenho organizacional : a relação entre o balanced scorecard e o orçamento : estudo de um casoCosta, Nuno Miguel M. R. Moita da masterThesisopenAccess
16-Jan-2012Gestão Pública Participativa: Avaliação do Orçamento Participativo da Prefeitura de FortalezaMelo, João Alves de doctoralThesisopenAccess
5-Jul-2022Happiness and Education: exploring people's perceptions in search of happiness in life and in the higher education environmentConceição, Elvisnei CamargodoctoralThesisopenAccess